måndag 22 oktober 2007

Back to school

Bild från Lucky little me, strumpbyxor från Småfolk

Varför kan man inte få börja om skolan och bara ha estetiska ämnen dvs slöjd och bild? Det skulle pass mig så perfekt nu, har tusen idéer, men så lite tid till just det. Jag virkar på, men jag är inte nöjd så jag kommer nog att byta till något annat handarbete snart-
Bloggningen går sisådär, men ha tålamod,
för det kommer nog mer snart!
Tack för alla kommentarer iallafall, jag läser allt även om jag inte hinner att svara just nu! :)

3 kommentarer:

Karin Krut sa...

Vilka härliga strumpbyxor! Visst skulle det vara härligt att bara få ha slöjd i skolan ;)
Kram Karin

Engsroom sa...

Å lycka till i skolbänken, jag håller med tänk bara slöjd osv,, bild ,,, men man fickj ju aldrig sy riktigt vad man ville utan de hade så fula tyger i skolan kommer jag ihåg att jag tyckte och av att döma av barnens alster så verkar inte de faktumet ändrats avsevärt mycket.
Ha det gott!
Ella

En inredoholic sa...

Hej, jag är ny i bloggvärlden! Har läst din blogg och tycker den är super! Men själv har jag inte bloggat! Förrän nu!! Välkommen in till mig http://eninredoholicsbekannelser.blogspot.com/
Må så gott!