måndag 26 oktober 2009

Fintvål

Här gäller det att bli klar.
På toastolen ligger porslinssocklar till belysningen,
say no more...

Idag har jag varit ute och planterat igen.

Det har varit jätteskönt väder här och perfekt för att hålla på ute.
Och så länge det går att gräva, så länge tänker jag hålla på.

Det konstiga är, att fast jag har grävt ner massor av växter, så ser det ödsligt ut.
Hilfe!
Vad ska jag sätta för att det ska bli lite mer lummigt?

*fniss* Ja, så lummigt det nu kan bli en sen höst...

Så fin och lummig ljuskrona från Casual Living... vill haaa! :)

Jag har iallafall skaffat en underbar pumptvål till badrummet från Casual Living med tillhörande bodylotion och en skön borste.


Blev så glad när jag blev tipsad om den, för Savon de Marseille är ett favoritmärke och jag har bara sett flaskor i glas.


Bjuder på lite fler glimtar från badrummet,
sen looovar jag att göra nåt annat inomhus! *haha*
Kram på er alla...


7 kommentarer:

Lijna sa...

Vilken fin förpackning på tvålen ;D

Lijna sa...

Tack så mycket, det är himla skönt att rensa ur, på så sätt kan man ju ta de pengarna och unna sig något annat :) Som ett fint fat från Jie ;D

Malin - I min trädgård sa...

Vilket snyggt badrum! Jag gillar verkligen blandaren. Ja härliga tvålar gör det där lilla extra, och sdedan gillar jag pumptvål = mkt mindre kladd.

Ha en bra dag!

Kram M

Anna sa...

Ser ut som om ert badrum kommer blir riktigt snyggt! Själv drömmer jag om att en dag få ha svart-vit rutigt golv i badrummet...

Viveka i Bläckhornet sa...

Jaså finns den som pumptvål nu? Då måste jag kika in och kolla..

Kram Viveka

Vita drömmar och choklad sa...

Så fint du har det. Längtar tills vi ska fixa badrummet..
Kram kram
Milla

Anonym sa...

Vart har ni köpt blandaren? Såååå fin!