fredag 25 december 2009

Juldagen

Bukett med amaryllis, hyacint, murgröna och tulpaner

Vilken härlig julafton det blev!
Förtrollande vackert ute, jättegod mat, massor av godis och alla klappar gick hem.

Jag tänkte bara visa julaftonsbuketten innan den vissnar! :)

Snart bär det av till stan och den årliga återträffen med gamla kompisar,

det ska bli så kul.

Det ska bli spännande att få höra vad som hänt sen sist och att bara gå ut,

det händer verkligen inte ofta nu för tiden.

God fortsättning!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken vacker bukett! Fina kombinationer. God fortsättning till dig med! Ha en fin kväll då :)!

Gårdsromantik sa...

Underbar bukett!

Kikar in och önskar dig en fortsatt God JulHelg!

Kram Maud

Himmelbit/Njut en smula sa...

God fortsättning!!
Det var längesen vi hördes nu men jag hoppas att ni har det bra hela familjen! Och att julen varit toppen!

Kramar

Chanette sa...

Nydelige bilder. Godt nyttår :)

Inspirera Mera sa...

Vilken fin bukett!

Gott nytt år!
Kram Sandra

Jes/Vita villa vila sa...

Gott Nytt År vännen & tack för ett härligt bloggår!!

Kram Jes

Idas och mina drömmar sa...

Hej! Tittar in för att önska ett gott nytt år.

Du är varmt välkommen att besöka min nya blogg. Jag har startat upp på nytt med nytt namn. Innan hade jag bloggen "Livet i Gläntan". Välkommen, kram Jessica

Livet på kyrkstigen sa...

Jättefin bukett och mysig blogg...