torsdag 8 april 2010

Fynd!


Några inköp från Gekås: taklampa 129:- (Rydéns), vaxduk 250m 149:-,

lampskärm 119:-, lampfot 129:-


Förra gången jag var i Ullared hittade jag ingenting.
Det var många år sedan, men nu var det dags att göra ett nytt försök.
Jag blev glatt överraskad för nu hittade jag många fina saker!
Det kändes som det var mer nya saker och det är kul när man kan fynda fina saker som kostar en hel del annars.

Mitt bästa fynd var nog skalytterkläder till barnen, jättefint set med jacka och byxor för bara 199:-... tyvärr har jag ingen bild.
Lampskärmarna var toppen också, tycker jag!

Det kommer nog inte dröja lika länge till nästa resa...

Lite skrynklig, men så fin solklänning med ljusblåa ränder.

Jag tror att den kostade 119:-.


Klassisk låt att värma upp till :)

6 kommentarer:

Erika sa...

Oj, vilka härliga fynd. kanske är värt ett besök i sommar.

Kram
Erika

Pia sa...

Var helt forälskad i alla dina fynd! Specielt taklampan var supersnygg:-)

KRAM Pia

Unknown sa...

Så fina fynd! Jag har förmånen att jag har så nära till ullared, bor i Varberg.
Fast det blir ändå mycket pengar som går åt, även fast man åker dit ofta.

Så roliga och fina fynd du gjorde!
Kul och kika in här,
kraam Annaleena

Himmelbit/Njut en smula sa...

Hej vännen!

Vilka fynd!! Ja, visst har de ändrat utbudet de senaste åren och tagit in en massa fina saker! Nu blev jag sugen på en tripp men det får väl dröja tills bäbis gjort entré och vuxit till sig lite :-D.

Hoppas att allt är bra med er!
Massa kramar

Hjemmekjær sa...

Jeg har en veninne som reiser til Gekås en gang i året, å jeg har hørt at det er veldig moro å sgoppe der. Mange kupp!!
Så mye fint du har fått kjøpt:)

Lantmusen sa...

Lampskärmarna ser jättefina ut! Jag köpte några liknande nyligen och priset var det dubbla! Bra fyndat! Ha en bra kväll!