fredag 16 juli 2010

SOL UTE, SOL INNE



Underbara sommardagar...
Njuter av att äta smultron, blåbär och jordgubbar och
jag dricker helst iskall läsk.

Och det ska vara glasflaskor, som på den gamla goda tiden!
Nu finns det till och med vackra backar,

gillar verkligen den här från Ellis Corner.



Det här är min tjej som är 6 år och har sitt första sommarlov.

Hon är alltid glad och nyfiken på allt.


När hon var liten hade hon kolik,


så det började inte så bra.


Fy, vad jobbigt det var och vad jag kände mig otillräcklig.


Jag hade fått världens mest ledsna barn!


Men sen gick det över som tur är och nu är hon min lilla solstråle!

1 kommentar:

HannasHörna sa...

God kväll!

Vilka härliga bilder. Jag tycker om backen mycket...vill ha en själv. Ska försöka flirta lite extra med min kära sambo:)

Kram/Hanna