torsdag 21 juli 2011

Låt det regna



Hej på er söta bloppisar!

Jag är riktigt semesterlat,
men den här datorn är sju resor värre...
seg som kola, jag måste införskaffa en ny.

Meeen, det finns ju annat som är så mycket roligare här i livet.
Gummistövlar till exempel!

Jag har funderat på de här Hunterstövlarna
halva dagen och de var ju
egentligen för dyra, även om det var halva priset,

men då kom jag ihåg min nya insikt och motto:
jag ska sluta att köpa massor som jag bara gillar halvt
och satsa på sånt I LÖÖÖV!

Mycket passande att jag kom på det ;-)
hoppas bara att de finns kvar nu
för allt på Campadre brukar försvinna
innan jag hunnit tänka klart.

Jag kan knappt vänta,
kom till mamma nu!

Just nu har jag ett par gröna Tretorn från 90- talet som jag snott från syrran.
De är grymt bra, sköna och smidiga, men ganska fula. Jättefula faktiskt.

Vad har ni för gummistövlar?
Bra/ dåligt?

Kram/ semester- Mimmi

Inga kommentarer: