måndag 2 juli 2007

Jag behöver en liten rosa radio!


Jag behöver en rosa radio, eller en vit går väl också bra.

Just nu är jag totalnere i en radio som heter Robert.

Sambon tycker inte om Robert, för han har ingen MP3 ingång...

...såna små skavanker ska man väl inte hänga upp sig på!?

Den finns i många vackra färger och till och med i Cath Kidston design (kanske dags för ett inlägg om henne snart :)?)!

Priset är 1990:- och uppåt, bland annat på Akkelis radio.


Hela nya serien Åminne på Mio är otroligt snygg och finns både i vitt och det nya vita, svart!

Bänken är mitt förstahandsval... eller slagbordet *hmmm*...

(Bänken på bilden går loss på 2900:-).


Nyheter på Inreda och Cosas! Emaljburken, som jag har i vitt, finns i vackraste rosa på Inreda för 120 kronor och Cosas har tagit in snygga marmorfat för 250:-.


Min burks lock glider upp vartefter, men de rosa kanske håller sig bättre?
Ett STORT GRATTIS till Milda maränger på hennes födelsedag! Kolla in hennes blogg, hon har fantastiskt god smak :)!

7 kommentarer:

Miss Marie sa...

Oh, en rosa radio vore ju inte helt fel!

Anonym sa...

Ha en fin dag! :)

Moodboardwithflowers sa...

hej... och tack för gratisreklamen! Det var en bra present! att locka lite besökare till min sida *fniss*

Lantliga ting sa...

Radion är ursöt. Den svarta sittbänken är jag också väldigt förtjust i. Ha en bra dag! Kram Maria

Mrs M sa...

marie- nej, eller en ljusblå, vit eller svart :-)!

artefact- tack detsamma!

terese- ja, en liten men naggande god present *hihi*

lantliga ting- de passar väääldigt bar ihop :)! Kram

Anonym sa...

Precis en sån vill jag med ha!

Anonym sa...

Hej hej
sitter och surfar runt efter en liten radio till köket och hittade hit. Mycket trevlig blogg du har!!
Hoppas du får en fortsatt fin sommar - och att jag hittar en radio....!! :)