fredag 13 juni 2008

Glasveranda och badrumsgolv

Jag drömmer om en glasveranda och
jag har alltid velat ha en, men det passar visst inte på nya hus säger de lärda...


Men jag ger mig inte!

Hela kvällen har jag surfat och hittat massa fina verandor

och försöker se att det skulle gå att få ihop ekvationen.

En enkel veranda, som har gamla glas och charm,

men som ändå stilren och smälter in med vårt hus...

finns det nån sådan?



Bild lånad från Gerflor.

Jag är iallafall nöjd för nu har jag äntligen beställt golv till badrummet,

jag hoppas så att det kommer snart!

4 kommentarer:

Stämningsfullt sa...

Det är klart att du ska ha en glasveranda om du vill! Det komm säkert att bli jättefint :)
Kul att du beställt golv!
kram!

♥Linda♥ sa...

Hej!
Glasverandor är ju jättefina! Jag tycker hus brukar bli som allra finast när man blandar gammal och nytt. Jag tycker inte du ska ge upp!
Det rutiga golvet är jättefint, passar verkligen om man vill ha den lite mer gamla stilen!
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram/Linda

Jeanette Hornbeck sa...

Är bombsäker på att du får till det stilmässigt. Bästa rummet om du frågar mig.
kramkram

Kristin sa...

Hej - kolla in Qvesarums byggnadsvård, de säljer verandor om jag inte har helt fel. DU kanske kan få lite inspiration där om inte annat!
/Kristin