onsdag 4 februari 2009

kalaskula

Fina gamla detaljer, blandat med ny inredning.
Pynt från Elsas.

Sitter här och försöker smälta maten

innan kvällspasset i yoga.

Det är ingen hit att stå på huvudet med

för mycket korv och makaroner i magen!

Måtte förbränningen gå snabbt... *hihi*


En av mina vänner är inte bara en fena på yoga,

hon är riktigt duktig på inredning också!

Tillsammans med sin man,

renoverar och bygger de ut sitt gamla hus och det blir sååå fint!


Önskar att jag hade bättre bild därifrån,

ni får hålla tillgodo med ett litet smakprov

från nya köket!


Vill passa på att tacka L för mingel och bubbel också!
Kraaam

13 kommentarer:

Pia sa...

Åh, hvilket fint køkken - herligt lyst:-)

Kram

Nettan sa...

Mysigt kök! Å gillade pallarna du fyndat!
Kram Nettan

Lallis - liv och leverne sa...

Jättefint kök:)
ha en fin kväll.
Kram Lallis

mali-mo sa...

Så ut som et flottt kjøkken :) Håper yogaen gikk bra!!!!

Viveka i Bläckhornet sa...

Vilket fint kök!
Och precis en sån diskho som jag vill haaaa...

Kram Viveka

Anonym sa...

Verkligen ett inspirerande kök!
Inte råkar du ha koll på vilket material arbetsbänken är??
Tacksam för svar och ha en bra dag!

Lisa sa...

Tack själv snälla Mia för att du förgyllde mingelpartyt. Vad skulle man göra om man inte hade dig som rödvinskompis. Får väl visa upp en bild när köket är mer iordning, saknas ju vissa vitala delar som fläkt, viss målning, passbitar och så...Kramisar L som gillar bubbel

Lisa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
kardemumma sa...

Köket set ut att vara precis i min stil :). Jag älskar vita lantkök.
Ha en trevlig helg.
PS.Pallarna i pastell rosa har vi haft från en dansk firma och dom gjorde sig kalasbra i den färgen.
Kramar C

Cazandra sa...

Hej!! Ny blogg hittad, å vilken mysig sida du har, länkar hit från min blogg!! Makaroner och korb är inte fel, det fick jag också idag efter jobbet, mums! Lätt lagat och alltid lika gott!
Ha det gott och kika gärna in till mig på min blogg galen i vitt!
Kram C

Jenny sa...

Fint kök!!
Gillar den gröna dörren oxå:)
kram Jenny

Jes/Vita villa vila sa...

Å så mysigt kök!!!

Hoppas du har en jättefin helg!

Kram/Jes ♥

Hanna sa...

Vilket fint kök!