söndag 28 februari 2010

Namnsdag

Kudden från HM home är som en gräddbakelse.

Idag har jag namnsdag och många fler med mig:
Grattis till alla Maria idag!

Här droppar det från taken och fåglarna kvittrar,
hoppas väderleksrapporterna har fel och att det blir vår nu!

Bild från Lexingtons vårkollektion 2009, en av de finaste!

En underbar nyhet är att Lexington har öppnat nätbutik!
Mest saker att tråna efter för min tunna plånbok,
men några randiga handdukar vill jag verkligen ha!


H&M home är annars ett bra budgetalternativ,
jag gillar att de snappar upp trender så fort,
har olika stilar och bra priser!

Så fin jeansklänning från HM


Deras "Blue" kollektion är jättefin,
önskar att det kom en motsvarande till Home också! *hööör mig, Hennes & Mauritz*


Ha en skön söndag!
Kram/ Mimmi

12 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Hm:s kudde var verkligen gräddig!

Kram Maud

Unknown sa...

Underbar jeans klänning!
undra om den är för vuxna
eller barn:)
hade så fiint!
kram annaleena

Therese sa...

Gratulerer så mye med navnedagen :)

Lillsnörpa sa...

GRATTIS på namnsdagen!
Kudden från H&M Home vill jag ha! /Lillsnörpa

Ett hus i vitt sa...

Jaa våren börjar nuuuu. Åh din pysselhörna ser helt underbar ut, tyvärr är jag dålig på lampfötter... Lexington nätbutik, inte en dag för tidigt!! Kram, Anette

Idas och mina drömmar sa...

Grattis på namnsdagen. Hoppas att du får en mysig dag. Själv är jag mammaledig och plånboken är för tillfället inte helt fylld. Jag fybdar faktiskt en hel del på Hennes. Det är ju jättebilligt :)

Ni har det superfint hemma. Tittade lite extra på bilderna från ditt barnrum, eftersom jag håller på att inreda min lilla dotters rum.

Kram Jessica

Villa Hemma sa...

Hejhalllå

Grattis grattis!

I lööve jeans. Har en konstig samlardille på jeanskjolar... har precis klickat hem OddMollys senaste *tjohoo*

kram

Olivia sa...

Underbar kudde, ska köpas in till mitt rum snart... ♥

Grattis till namnsdagen...
Kramiskramar lilla O ♥

Sanna sa...

Vilken fin jeansklänning och kudde!En sådan klänning skulle nog vara snygg på sommaren.
Kram Sanna

Erica sa...

Hej!

Vilket otroligt fint hem du verkar ha!
Såg dina bilder från när du började inreda dig klädkammare med snedtak. Håller själv på och försöker hitta inspiration och dina tankar lät jättebra.
Har du några bilder på hur det blev när det är färdigt?

Trevlig söndagskväll!

H A N N A S - F O R M sa...

Vilken fin blogg du har!!!!!! Kul att kika in hos Lexington, fast som du skrev, dyrt. Vet du vad? Den där foldern från 09 är en av mina favoriter, jag ääälskar den stilen.

Ha det gott!
KRAM
Hanna

Jenni - Snickarsbacken sa...

Hej på dig!
Bedårande kudde du skaffat dig :)

Ska kolla upp fabrikat på vaxduken till dig nästa gång jag besöker butiken. Mönstret hette Rosebud Chintz i alla fall.

Ha de fint!

Kram Jenni