fredag 31 december 2010

GOTT NYTT ÅR!



Ut med det gamla och in med det nya, jag ändrar lite utseende här på bloggen.

Jag är sugen på att byta namn också,
jag visste ju inte riktigt vad jag skulle hitta på när jag började blogga och
nu känns namnet sisådär.

Lyckades till slut att få headern centrerad, här är koden om någon mer behöver
(är i fet stil här, så du vet vad du ska klistra in den efter.
Ska inte heller vara centrerad sen)...


.Header h1 a {
color: $(header.text.color);
}

.Header {
text-align: center;
}


.Header .description {


Alltid lika spännande att skriva i html,
eftersom jag egentligen inte kan ett jota om det :)

Vad tycker ni om det nya utseendet?
Tycker ni att jag ska ändra namn/ adress?

Tack för alla härliga kommentarer under året,
det är det som gör att jag orkar fortsätta blogga,
om än i lågt tempo.

Hoppas ni får ett riktigt gott nytt 2011!

/Mimmi

2 kommentarer:

Pia sa...

Rigtig godt nytt år til dig Mimmi:-) Tycker dit nya utseende på bloggen er supersnyggt, och jeg hadde beholdt namnet Mimmi Magnolia - men det skyldes nok at jeg er så vandt med det sidan jeg började at blogge i 2008;-) Önskar dig och familjen allt godt i det nya år - stor kram Pia

Graadskan sa...

Hej Mimmi!

Gott slut på det 2010 och Gott Nytt 2011! Hoppas det blir ett härligt år att se fram emot!

Jag gillar utseendet! Rent, enkelt och snyggt!
Tycker inte det spelar så stor roll vad bloggen heter. Men det beror kanske på vad du har för alternativ? ;)

Kram Camilla