fredag 25 maj 2007

Badrumsplanering del. 6


Precis när hoppet hade lämnat kroppen, dök den upp! Min svartvitrutiga våtrumsmatta! Den har inte kommit ut hos golvhandlarna än, men snart och då kommer jag att hänga på låset.

Inspirationen till badrummet kommer faktiskt från FACE butikerna, jag tycker att de har så fin och klassisk inredning och har tyckt det i X antal år nu. Det är ett bra tecken om man planerar nåt som ska hålla i många år framöver...

Först gillade inte mannen rutorna, men nu tycker han att den är rock´n´roll.
Ja, ja... jag vet inte det!? *fniss* Inte med de sakerna som jag har beställt till iallafall :-).

Bilder och mattor från www.gerflor.se

14 kommentarer:

Susanne sa...

Mattan är urläcker! :-)

Mrs M sa...

susanne- vad roligt att du också tycker det! :-) Nu slipper jag måla också *hihihi*

Jennyshemochharmoni sa...

Vad skoj! Man blir så glad när man hittar något som man letat efter länge. Kommer bli jättefint! Ha en underbar helg! Stor kram

Anonym sa...

Vi hade ett sånt golv i köket då jag var liten. Coolt!

www.mariante.se sa...

Det där blir rock´n roll som din sambo säger, kanske en jukebox i ett hörn....skit tufft!
*följer med spänning*
Trevlig helg!

Brunkullan sa...

Ja den var ju jättefin.
Skönt att det ordnar sig så du får ditt rutiga ialla fall, trots att det inte är klinker:-)

Susanne

Mrs M sa...

jennyshem ochharmoni- det roligaste var att plastmattan plötsligt innebar att jag fick mitt rutiga golv... med klinkers hade det blivit enfärgat gråsvart... men vem vet, än har vi inte köpt något! Trevlig helg och kram

lisa- ja, men då är det nog liute rock´n´roll ändå *fniss*

hoppetossa- nog för att jag både är en fena på jukebox och flipper, men här blir det en mer spramakad stil *hihihi*... Roligt att du följer med! Trevlig helg

susanne- tack :-)! Nästa övertalning är att lägga den på diagonalen... kram

Lin & Lavendel sa...

Snygg matta!
Trevlig helg!
Kram.

Skogsmusen sa...

Snygg matta där! Och du jag gillar din blogg, ännu en blogg man vill besöka fler gånger...

Poppins sa...

Schackrutigt är coolt...och klassiskt.

Det Ljuva i livet sa...

Det kommer att bli kanonfint! Önskar att jag kunde byta ut min matta i badrummet, den är orange:-o. *blääää* Men man kanske kan måla på den?
Ha det gott!

Mrs M sa...

viktoria- tack! Ha en skön helg du också :-)

skogsmusen- tack, kul att du tittade in till mig också! Kram

poppins- visst är den cool... hoppas att den är snygg i verkligheten också...

Det ljuva i livet- ja, varför inte prova? Tänk vilka möjligheter man får med lite färg *hihihi*

Anonym sa...

Hej! Jag har också letat efter en rutig våtrumsmatta... Hos vilken leverantör har du lyckats att hitta denna? Tacksam för svar. Mvh Ingela

Anonym sa...

Hej! Jag har också letat efter en rutig våtrumsmatta... Hos vilken leverantör har du lyckats att hitta denna? Tacksam för svar. Mvh Ingela