torsdag 5 april 2007

Greengate

Jag köpte ett litet täcke till sonen igår från danska Green Gate, jag ramlade in i en affär som hade utförsäljning och gav "bara" 275:- för det. Jag vet inte om man kan kalla det fynd..?


Två burkar blev det också, som jag tänkte ha tvättmedel i. 30 pix styck!

Green Gate finns att handla på nätet också. Här en sovsäck från www.formodesign.com, jag tror att priset låg på 499:-.
Jag tycker att Green Gate har fina saker, men jag tror att jag nöjer mig med några enstaka prylar.
Jag tycker att det är jättefint med allt blommigt, prickigt och randigt i andra miljöer, men jag klarar inte riktigt av att ha så mycket mönster på en gång hemma hos mig.
Jag är väl lite svensson- lagom :-)! ?


5 kommentarer:

SOFIE sa...

Åhh supersött!! Både burkar å lapptäcke! =) Vad kul!! Puss puss!!

Josefine sa...

Glad påsk gumman! :) Vilka fina saker du har fyndat! :) Jag tycker verkligen att det är fynd du har gjort, med tanke på vad Greengates saker brukar kosta annars. Puss!!

Mrs M sa...

sofie- jag är nöjd, älskar att hitta skaer på halva priset :-) Puss

josefine- skönt att någon mer tyckte att det var fynd, jag har inga pengar nu egentligen... puss

Sol sa...

Kjempefine bokser......hmmm, jeg er så glad i bokser.Nå blir jeg fristet til å kjøpe enda flere ;-}
Vårklem.

Mrs M sa...

sol- man kan inte få för många boxar ;-). Vårklem