fredag 16 mars 2007

Inredning- House doctor!


Omröstningen är avgjord och House doctor vann solklart som er läsares danska favorit! Här är mina favoriter från detta märke: överst är en underbar glaskupa, som jag egentligen måste ha! Vem har sett den någonstans?

Kristallkronan med stort K... svårt att hitta en ny som är snyggare!


Fina kopior på antika, franska kyrkoljusstakar har både House doctor och Lisbeth Dahl gjort sig kända för. Jag vet inte riktigt var jag skulle placera en sådan, men en sådan här liten nätt måste väl hitta sin plats någonstans..?


Min kära växtklocka, som mest tjänar som kakkupa... Vilka är era favoriter?

7 kommentarer:

Stina sa...

Pluttgumma! Vad fin blogg du har. Kram Stina

SOFIE sa...

Vilka härliga bilder!! Förstår att du vill ha den översta bilden! =) Kronan var också jätte snygg! Puss å kram!!

Jennyshemochharmoni sa...

Det finns otroligt mycket fint där! Farligt härligt! Ha en bra lördagskväll!

Mrs M sa...

Stina- det är ju tack vare dig! Kram

sofie- om jag hade pengar skulle jag lätt köpa kronan, den är så fin! Puss

Jenny- riktigt farligt :-)! Jag har tyvärr inte hittat någon (eller det kanske är bra!?) återförsäljare som har alla sakerna som jag vill ha... men det kanske kommer flera sändningar nu i vår...

Anonym sa...

Hej! *tack tack* Vilken fin sida du har! Älskar ju också House Doctor, kristallkronan e så fin!
//Jasmin

Anonym sa...

Åh, jättefina bilder! Jag tyckte väldigt mycket om den översta bilden och ljuskronan och den nedersta glaskupan..älskar sånt! :)

Therese sa...

Är det okej om jag lånar bilden med växtkupan? Vet du vart man kan få tag på sådana? länkar naturligtvis till dig!

Kram
Therese